rondje Lago d'Iseo

22 juni 2015 - Iseo, Italië

Onze laatste week vakantie korten we in. We hadden het plan om nog even in de Dolomieten te kijken maar omdat de weersvoorspellingen daar niet zo best zijn én het voor de verkoop van de bus en zoektocht naar een andere auto handig is om nog een week thuis te zijn, was vandaag onze laatste hele dag in Italië.

Die hebben we wél in stijl doorgebracht; we wilden in eerste instantie met de busboot een rondje over het meer maken maar omdat Cani dan de hele dag met zijn muilkorf (tsssss...!) om moet zitten zagen we daarvan af.
Nee, in plaats daarvan hebben we zelf een bootje gehuurd! Wat een service: vanaf het verhuurbedrijf aan de overkant van het meer varen ze hierheen om je op te pikken en vice versa. Je wordt gehaald en gebracht!
Daarna hadden we de hele dag aan onszelf, we zijn heerlijk het meer rondgevaren (sommige stukjes in planée ), hebben aan de andere kant van het Lago gelunched, op Monte Isola geborreld, in de haven van Iseo een gelato gekocht en lekker op het water opgelepeld en ons de koning te rijk gevoeld. Wat een heerlijke afsluiting van onze vakantie!

De luifel is voor het allerlaatst ingepakt (de biedingen op de bus lopen lekker op, begrijpelijk...), het kookstel grondig afgesopt, morgen gaan we nog enkele onmisbare Italiaanse inkopen doen en terug naar huis....

Snik...