weer thuis

25 juni 2015 - Ermelo, Nederland

En na 7 weken blijkt alles hier nog gewoon zo te liggen als we het achtergelaten hebben! Wel apart hoor om weer op je eigen wc te zitten en straks gewoon in je blote kont van bed naar de douche te kunnen lopen. (Dat had ik op de camping ook kunnen proberen en er waren er bij waar het niemand opgevallen zou zijn omdat we daar toch alleen zaten, maar toch houdt iets me dan tegen...)
Na een uurtje sjouwen en uitpakken komt er weer vorm in huis. De kasten zijn nog leeg dus morgen moet er flink ingekocht worden. Nu knabbelen we de restjes uit de bus op en hebben we een patatje gehaald.

Tijd om de circa 800 foto's en 4 uur filmmateriaal uit te gaan zoeken en daar een avondvullend programma mee te maken waar we familie en vrienden mee gaan vervelen.
Nog enkele andere cijfers: we hebben zo'n 6550 km gereden en een onbekend aantal zeemijlen gevaren, we hebben op 20 campings en camperplaatsen gestaan met sanitaire voorzieningen in een zeer grote verscheidenheid....
We zijn 3 keer aangeduwd met het busje omdat hij door warmteuitputting niet meer wilde starten, desondanks heeft hij maar 1 liter motorolie nodig gehad en een heel klein slokje koelvloeistof.
We zijn 7 koelkastmagneten rijker, een stuk of 8 flessen wijn en 4 liter limoncello in wording.

Zaterdag komt er een potentiële koper voor de bus kijken; grote stappen, snel thuis... wij moeten dus zelf ook snel  op zoek naar nieuw vervoer. Zal even wennen zijn.

Aan alles komt een eind; ook aan 7 weken vakantie. Gelukkig hebben we de foto's nog! (Oh ja: en een schat aan herinneringen die niet op foto te vangen zijn!)

1. Ineke:
    25 juni 2015
    Lekker bruin Bettine, welkom weer in Nederland, en net op het goede moment.
    Het wordt hier nu pas zomer.
  2. Esther:
    26 juni 2015
    Welkom terug in Nederland! Ik heb het gevoel zelf ook een beetje op vakantie te zijn geweest door jullie mooie verhalen, bedankt!